Vážení zákazníci,
jako autorizovaný prodejce šicích strojů Janome si vám dovolujeme nabídnout pro šicí stroje Janome speciální zvýhodněné podmínky záručního servisu, tzv. servis door to door - nejkomfortnější formu vyřízení záruční opravy, která zahrnuje vyzvednutí stroje u vás doma, jeho opravu a odeslání zpět k vám na naše náklady.
Protože kvalita strojů Janome je opravdu jedinečná, nabízíme internetový obchod www.sici-centrum.cz všem členům Janome Clubu exkluzivní podmínky na záruční servis. Když nakupujete šicí stroje Janome u nás, již nemusíte pátrat, kde je nejbližší záruční servis. V případě poruchy v záruční době a splnění podmínek pro přiznání statusu Servis door to door, stačí jednoduše zavolat na naši zákaznickou linku +420 544 226 298, sdělit potřebné údaje a nachystat stroj pro přepravu. O více se starat nemusíte!
Stroj si u vás vyzvedne přepravce, zdarma jej odveze k nám, zdarma jej opravíme a zdarma přivezeme zpět v co nejkratší době. A ještě od nás dostanete malý dárek!
Podmínky pro udělení statusu Servis door to door (pouze pro České zákazníky)
• Stroj musí být zakoupen od autorizovaného prodejce v ČR (šedý dovoz nepodporujeme)
• Stroj musíte provozovat na území České republiky (na vašem letním sídle na Bahamách stroj opravdu vyzvednout nemůžeme)
• Musíte být členem JanomeClubu a splnit podmínky pro registraci prodloužené záruky dle platných podmínek (jinak platí standardní záruka 24 měsíců dle občanského zákoníku a standardní podmínky pro servis BEZ dopravy zdarma)
• Stroj musí být zaslán kompletní v originální krabici s originálními vnitřnímu vycpávkami, které garantují nepoškození přístroje, stroj musí být zaslán s kompletním příslušenstvím
• Servis door to door se vztahuje na všechny šicí stroje Janome s výjimkou Janome Sew Mini a Janome MB-4
• Servis door to door se vztahuje na registrace do JanomeClubu učiněné od 1. června 2011.
Postup při vyřízení záruční opravy v režimu Servis door to door
1. V případě poruchy šicího stroje v záruční době si připravíte záruční list se všemi údaji a vaše registrační číslo z Janome clubu.
2. Na zákaznické lince +420 544 226 298 nahlásíte typ závady. (V případě, že servisní technik zjistí, že se jedná o banální závadu a lze ji snadno odstranit ve spolupráci s vámi, může vám pomoci bez zbytečné přepravy stroje)
3. Dohodnete se servisním technikem čas, kdy může přepravce stroj vyzvednout, a přesnou adresu, kde bude stroj připraven (u vás doma, v zaměstnání, u sousedů nebo příbuzných)
4. Nahlásíte vaši adresu, e-mail a telefonní kontakt, na který vám bude volat přepravce.
5. Stroj zabalíte do původní krabice s originálními vycpávkami, přiložíte záruční list (nebo jeho kopii) a fakturu a v dohodnutém čase jej předáte dopravci.
V případě, že nebudete zastihnuti na adrese, která byla dohodnuta, nebo nebudete k zastižení na udaném telefonním čísle, nebo nebudete schopni se dohodnout na termínu předání, nemá toto vliv na záruční opravu stroje, ale musíte sami zajistit dopravu šicího stroje k nám na vaše náklady. Doprava zpět je v případě uznané záruční opravy opět zdarma.
V případě, že není oprava stroje posouzena jako záruční, budete o tomto neprodleně informováni a budete upozorněni na cenu mimozáruční opravy včetně dopravného do místa určení. Pokud z nějakého důvodu nebudete souhlasit s cenou za opravu, bude vám stroj zaslán zpět na vaše náklady.